Cercar en aquest blog

Sóc com sóc, i tu qui ets?

Fa temps que li dono voltes al mateix, potser hauria de ser diferent, potser hauria de ser millor, potser hauria de ser més intel·ligent, potser hauria de ser més diplomàtic, potser...però sóc com sóc, i aquest és el primer pas que un ha de saber de si mateix. Això no vol dir que siguem els mateixos tota la vida, degut que un apren dels errors (no sempre) i tot plegat li ajuda a canviar, però sempre has d'acceptar que no ets el que eres ahir, ni tampoc el que seràs demà,...ets qui ets.

Hace tiempo que le doy vueltas a lo mismo, quizás debería ser diferente, quizás debería ser mejor, quizás debería ser más inteligente, quizás debería ser más diplomático, quizás...pero soy como soy, y este es el primer paso que uno debe saber de si mismo. Esto no quiere decir que seamos los mismos toda la vida, debido a que uno aprende de los errores (no siempre), esto te ayuda a cambiar, pero siempre debes aceptar que no eres quien eras ayer, ni tampoco quien serás mañana,...eres quien eres.

diumenge, 5 de setembre del 2010

Idea de Promoció - Pintxos gratis


L'altre dia mentres em prenia una cervesa d'una marca catalana molt coneguda, em van servir gratuitament una bosseta amb quatre ametlles, es tracta d'un partnership entre aquesta empresa i una altra, per consumir un número de cerveses et posen aquesta mini-tapeta gratis. La veritat vaig trobar la idea molt bona, però s'em va acudir que potser es podria desenvolupar millor i servir per captar mercat de la següent manera. He estat fent uns càlculs (amb preus del Makro, LIDL, Dia, Mercadona) i fer un pintxo de maionesa, tonyina sobre la meitat d'un tros de pa de motlle, aproximadament em sortia un cost de 0,05/0,10 cèntims d'euro. Per tant, si aquesta o altre marca cervesera desenvolupa una promoció on per beure la seva cervesa tens gràtis un pintxo (es poden fer d'altres varietats pel mateix preu), estic segur que molts bars s'omplirien de clients disposats a canviar de marca per un pintxo gràtis (i més a regions com Catalunya on el pintxo/tapa gràtis no és tradicional). Crec que podria ser una bona acció per captar quota de mercat i fidelitzar als establiments i clients.

El otro día mientras me tomaba una cerveza de una marca catalana muy conocida, me sirvieron gratuitamente una bolsita con cuatro almendras, se trata de un partnership entre esta empresa y otra, por consumir un número de cervezas te ponen esta mini-tapita gratis. La verdad encontré la idea muy buena, pero se me ocurrió que tal vez se podría desarrollar mejor y servir para captar mercado de la siguiente manera. He estado haciendo unos cálculos (con precios del Makro, LIDL, Día, Mercadona) y hacer un pincho de mayonesa, atún sobre la mitad de un trozo de pan de molde, aproximadamente me salía un coste de 0,05 / 0,10 céntimos de euro. Por tanto, si esta u otra marca cervecera desarrolla una promoción donde por beber su cerveza tienes gratis un pincho (se pueden hacer de otras variedades por el mismo precio), estoy seguro de que muchos bares se llenarían de clientes dispuestos a cambiar de marca por un pincho gratis (y más en regiones como Cataluña donde el pincho/tapa grátis no es tradicional). Creo que podría ser una buena acción para captar cuota de mercado y fidelizar a los establecimientos y clientes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Web Statistics