Cercar en aquest blog

Sóc com sóc, i tu qui ets?

Fa temps que li dono voltes al mateix, potser hauria de ser diferent, potser hauria de ser millor, potser hauria de ser més intel·ligent, potser hauria de ser més diplomàtic, potser...però sóc com sóc, i aquest és el primer pas que un ha de saber de si mateix. Això no vol dir que siguem els mateixos tota la vida, degut que un apren dels errors (no sempre) i tot plegat li ajuda a canviar, però sempre has d'acceptar que no ets el que eres ahir, ni tampoc el que seràs demà,...ets qui ets.

Hace tiempo que le doy vueltas a lo mismo, quizás debería ser diferente, quizás debería ser mejor, quizás debería ser más inteligente, quizás debería ser más diplomático, quizás...pero soy como soy, y este es el primer paso que uno debe saber de si mismo. Esto no quiere decir que seamos los mismos toda la vida, debido a que uno aprende de los errores (no siempre), esto te ayuda a cambiar, pero siempre debes aceptar que no eres quien eras ayer, ni tampoco quien serás mañana,...eres quien eres.

diumenge, 4 de juliol del 2010

Síndrome Web del "Mono de Pilot"


Actualment, ens estem acostumant que en bombardegin a casa amb campanyes telefòniques per captar nous clients, amb les bústies plenes de publicitat, les portes i persianes cobertes d'enganxines d'empreses de manyans, a la televisió els anuncis duren més que els programes...
I a Internet, contemplem com hi han pàgines webs on la presència de banners és tan gran què quan saps de que va la web que has visitat t'has oblidat del perquè havies fet click al link.
Jo això li dic això el "Síndrome del Mono de Pilot", on la publicitat ocupa tot l'espai existent. Però igual que en la roba dels pilots si té sentit aixó, als webs esmentats el que fa és provocar una pèrdua de la suposada capacitat i utilitat que pot tenir un determinat website, perquè aquesta es perd darrera de tants banners de colors i de moviment, perdent a la llarga (i segons el meu criteri) l'efectivitat que el procés publicitari poguès tenir.

Actualmente, nos estamos acostumbrando a que nos bombardeen en casa con campañas telefónicas para captar a nuevos clientes, con los buzones llenos de de publicidad, las puertas y persianas cubiertas de pegatinas de cerrajeros, en la televisión los anuncios duran más que los programas...
Y en Internet, contemplamos como hay páginas web donde la presencia de banners es tan grande que cuando sabes de que va la web que has visitado te has olvidado de porqué había clicado en ese link.
Yo a esto le llamo el "Síndrome del Mono de Piloto", donde la publicidad ocupa todo el espacio existente. Pero igual que en la ropa de los pilotos si tiene sentido, en las webs referidas lo que provoca es una pérdida de la supuesta capacidad y utilidad que puede tener un determinado website, porque esta se pierde detrás de tantos banners de colores y movimiento, perdiendo a la larga (y según mi criterio) la efectividad que el proceso publicitario pueda tener.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Web Statistics